Έντονη δυσοσμία χθες που έγινε αισθητή σε πολλές περιοχές της Αττικής, αλλά η πηγή ρύπανσης δεν εντοπίστηκε. Το μυστήριο της οσμής παραμένει. Πάντως, οι αρχές αποκλείουν σαν αιτία τη διαρροή φυσικού αερίου από το δίκτυο, καθώς και τη διαρροή ... στελεχών από τον ΣΥΡΙΖΑ!
Σκίτσο του Θοδωρή Μακρή από ανάρτησή του στο facebook.
"Ανησυχία και ερωτηματικά έχει προκαλέσει η περίεργη οσμή στην Αττική!" σχολιάζει ο σκιτσογράφος.
Το σύντομο ρεπορτάζ:
Οι κάτοικοι της πρωτεύουσας άρχισαν από το μεσημέρι της Τρίτης να μυρίζουν μια δυσάρεστη οσμή. Σύντομα αποκλείστηκαν ενδεχόμενα όπως η διαρροή φυσικού αερίου από το δίκτυο, τις εγκαταστάσεις της Ρεβυθούσας ή τα πλοία που το μεταφέρουν. Οι εταιρείες πετρελαίου δεν ανέφεραν πρόβλημα στα διυλιστήρια. Η ΕΥΔΑΠ σημείωσε ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις πως το πρόβλημα προέκυψε από το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων στην Ψυττάλεια. Τέλος, τα σκάφη του Λιμενικού ερεύνησαν τις θάλασσες της Αττικής αλλά δεν εντόπισαν κάποια πηγή ρύπανσης. Το μυστήριο της οσμής παραμένει.
Σημειώεται ότι παρόμοιο φαινόμενο στην ίδια περιοχή είχε παρατηρηθεί και πριν ένα χρόνο αλλά το φετινό φαινόμενο ήταν πιο έντονο από το αντίστοιχο περσινό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου