Εφερε τη φωτογραφία στο προσκήνιο της μαζικής ενημέρωσης σε μια περίοδο που τα περιοδικά σπανίως χρησιμοποιούσαν φωτογραφικό υλικό.
Αριστερά: Η θρυλική φωτογραφία του Αλφρεντ Αϊζενσταντ με έναν ναύτη να φιλάει μια γυναίκα την Ημέρα της Νίκης, το 1945, στην πλατεία Τάιμς της Νέας Υόρκης
Απόβαση στη Νορμανδία, 1944 (Robert Capa © International Center of Photography / Magnum Photos/Courtesy Museum of Fine Arts, Boston)
Στιγμιότυπο από το Πεκίνο του 1948, από τον θρυλικό φωτογράφο Ανρί Καρτιέ Μπρεσόν (© Fondation Henri Cartier-Bresson / Magnum Photos/Courtesy Museum of Fine Arts, Boston)
Σε αυτή τη φάση, η προσωρινή ονομασία του περιοδικού ήταν «The Show-Book of the World» (Το Λεύκωμα του Κόσμου), ενώ θεμέλιό του θα αποτελούσε η πεποίθηση πως «το να δει και να ιδωθεί, αποτελεί τώρα επιθυμία και νέα προσδοκία της μισής ανθρωπότητας». Γι’ αυτό, το βαρύ πυροβολικό του αποτέλεσαν κατά κύριο λόγο φωτογράφοι. Το περιοδικό φιλοδοξούσε να καταστεί «η μεγαλύτερη έκθεση φωτογραφίας στη Γη, να οργώνει τον κόσμο για τις καλύτερες φωτογραφίες κάθε είδους, να τις επεξεργάζεται με μια ευαισθησία στην οπτική μορφή, στην Ιστορία και στο δράμα, και να τις εκδίδει σε λεπτό χαρτί, κάθε εβδομάδα, έναντι μιας δεκάρας» (...)
Σχετική έκθεση «Life Magazine and the Power of Photography» έως τις 16 Ιανουαρίου, στο Μουσείο Καλών Τεχνών της Βοστώνης
Πηγή: protagon.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου